Wednesday, November 4, 2009

why why why

aku x tau knapa??? aku selalu akan tepikirkan org itu..Tapi kalo aku sebut nama org itu,..sumeorg akan ketawakan aku...salah kah aku nak minat org itu???walaupon aku x kan dpt memilikinya aku tetap akan terus meminati dia..

boleh dikatakan setiap hari sebelum aku nak tido, dia akan muncul di fikiran ku. Terasa nak menangis pon ade, perasaan menyesal selalu membelenggu diri ku???Aku x tahu kenapa???

aku cuba untuk melupakan tp x berjaya..

dalam solat dan doa ku,..dia sentiasa ada..

moga dia dirahmati Allah SWT...

dengan segala pengorbanan, bantuan yg dia pernah berikan demi kebahagiaan org lain aku berdoa agar dia ditempatkan dengan org2 yg soleh..

aku berdoa agar satu hari nanti, walau bukan di dunia sekalipun...aku tetap akan berjumpa dengannya..

amin..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com